20 Aralık 2012 Perşembe

hayalcash yine bir meyhane köşesinde şarkı sözleri

Yalancı Dostlar ahhhhhhh
Ömer HayaLCash İstanbulll
Slower Eycan Siverekkkk
Sene 2012 damara devammmm
Alem alem yıkılmış.

Yine bir meyhanee köşesinde ben
İçiyorum derdimden vefasız yarimm
Yorgun bu gözlerim kapattılar yarimm
Yine yoksun sen yanımda ahhh güzel gözlüm

Yıkılmışım be gardaşım çekiyorum bugün yine
Kahpe dolu her bi yanım uzak durun gidin be
Canımdan can aldılar ittiler ölümlere
Yalan oldu bu yaşantım şerefsizler içinde

Dost görünen o kahpelere değer verdik boşyere
Adam yerine koyduk harbi inandık sözlere
Tutunacak bir dalım yokki düşmüşüm ben yerlere
Hayat böyle kahpe işte küfür edersin kendine

Yorgunum ben artık hayat usandım ulan senden
Nedir bu çektirdiğin kaçıncı boş şişem
Gözyaşını dökme bana istemem bunu zaten
Aşk sandığım o şey yalanmış meğerse harbiden

Bacak arasında mutluluk alem menfaat peşinde
Gözlerim dolar ağlarım nasıl bir yaşam bu böyle
Kaçıncı gecem bu eriyorum günden güne
Yalansın sende Ayyaş susma dostum söyle birşey

Yine bir meyhanee köşesinde ben
İçiyorum derdimden vefasız yarimm
Yorgun bu gözlerim kapattılar sanki bakk
Yine yoksun sen yanımda ahhh güzel gözlüm

Gözlerin arar belki beni özlersin
Benim çektiğim acılar neymiş birbir öğrenirsin
Izdırap olur her gecen uyku tutmaz erirsin
Yaşadım ben bunları, bunları sen bilirsin

Hayatı sorma şimdi çeker giderim yine ben
Umursamaz tavırların triplerinde bir sen
Ne fayda eder söyle bir gün çıkıp geri dönsen
Ağladım ben çok ağladım yoktuki kimse annem

Sevdim ben acı çektim evet bilirsiniz beni
Yüreğimi koydum ortaya bir fayda etmedi
Derdime dert ekledin sen yalan mı söyle şimdi
İhanet sen aşka benim kadar kim sevdi

Yalan olmuş bizde aşk yaşarız hep ayyaş
Menfaat uğruna herşey kör değiliz be gardaş
Serseri diye tabir edilen kalbi sevgiye muhtaç
Eşlik eden kimse yok tek tabanca arkadaş !

Yine bir meyhanee köşesinde ben
İçiyorum derdimden vefasız yarimm
Yorgun bu gözlerim kapattılar sanki bakk
Yine yoksun sen yanımda ahhh güzel gözlüm x2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder