19 Aralık 2012 Çarşamba

hayalcash kan dolu bu gözlerim şarkı sözleri

ver narkozu ustaaaaaaaa...!
ziyan ettim ömrümü harcadım sokaklarda
ağladı bu gözlerim caddelerde bir başıma
param parça yüreğim sorma beni ona buna
sensiz geçen her günüm sensiz yaşamak haram bana
köşe başında caddelerde bekledim ben her gece
çekilmez oldu bu hayat hergünüm bir bilmece
ölümle yaşam arasında gidip geldim hergece
sensizlik harbi zormuş hayat çekilmez çile
gecelerde ben sana avuttum hep kendimi
seni unuttum artık öldürdüm o sevgiyi
senden kalan sana dair yalan olan gözleri
seviyorum derdin ya artık bitti sevgili
isyanım Rabbime değil Allahsız kullarına
çıkarcılar her tarafta derbeder bu sözlerim
yoldaş oldu hep bana
üstü kalsın kardeşim bu dünya yalan dünya

mutluluklar sevdiğim şimdi git uzaklarda
bir başkasıyla mutlu olma sakın dönme bir daha
s+ktirettiğin bu serseri boş ver aldırma
servette yetmez artık bu kahpe insanlara
farklıydık evet evet senle ben
nasıl severdim harbiden sen bırakıp terkeden
o tatlı gülüşünü çok gördün bana sen
şimdilerde eser yok lan o eski cebrailden
yaptıkların aklımda içime attım dertleri
ben ağlarken işte sen sen gülerdin sevgili
darma duman hayatımda herşey tıkır tıkır
hayallerimiz vardı sevle çekip gittin oldu mu
şimdilerde soruyorum ben kendi kendime
neden böyle oldu söyle neden be
damla damla dert keder lan birikmiş bedenime
bu ayrılık sevdiğim yakışmadı ikimize


yalnızlığım bana haczedilmiş bir bela
gitmeden sevdiğim çıkıp gelsen son defa
ellerimde hasretin bitmeyen bir son veda
son nefesimde bir tek bir tek sen ol yanımda
her adımda bin acı ve yürüyorum sonsuza
sevdi işte bu kalbim düşürdü beni otuza
sevmesede sevdi bile sevmesede sonunda
son isteğim heves değil son nefeste sen ol yanımda
düşünceler boğar beni yine sen hep aklımda
ben ölmeyi istedikce hayalin her adımda
mevzu unutmak değil sen varsın her anımda
... bir damla yaş son kez aktı kanımdan
yokluğun bir darbe zaten varlığınla acıtma
her bakışta vurdun işte derin derin kanatma
sevmesende yapma bunu onla bunla kanatma
son gözyaşım aktı çoktan yeter artık ağlatma


ömer ake hayalcash rapking nefret şarkı sözü  sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder