19 Aralık 2012 Çarşamba

hayalcash dert dolu bugünler şarkı sözleri

Ahhhhh qmeR a.K.a HayalCash İstanbul
NegativeCash Alibeyköy
Burası Q Recordsss Esenyurt
Çek babaaaaaaaaaaaaaaa


Dert dolu bugünlerin içinde ben
Düşecek hale gelmişim be annem
Kırılan dal gibi bir daha yeşermem
Kökünü kurutmuş ağaç misali sen

Görmüyor gözlerim çekiyorum ben
Yaralı kuş gibi çırpınırım annem
Derdime ortak olan sigaram beee
Kafamdaki trilyoner düşünceler

Bunu bana yapma lan kaybedersem
Olmadı yine yazarım en derinden
Düştüğümde kitapla gelirim ben
Çok geç olur ama bana dönme bitanem

Şimdi nasıl yani nasıl olur
Sendemi aynı hikayedesin lan
Takılı kalır gözleri gözlerime
Yalan elleri tutarım giderim ben

Uzakta olsada yine sevebilmek
Kocaman 0 yürekte bi seni düşlemek
Feryat edipte acılara çökmek
Her gece her gece tribe girmek

Yaşamak dediğin bizde bu kardeş
Kalleşlerle kafa kafaya gelmek
Ölüm tadında bu hayat bi gerçek
Onun dışında ne varsa siktir et !

Aç lan yüreğini yine ben geldim
Ayıktın demi eski sevgilin
Durma gez o paralı züppelerle
Dört duvar oldu şimdi meskenim

Terk edip gittin yanlız bu beden
Çok sevdiydim ulan kaybediyor sana
Kolaydı gitmek bekleme kalleş
Hayata sövdü ulan Negative Cash

Yeter lan yeter sus sıra bende
Seni sevmedim mi lan bana söyle
Dilimin ucundaki lanet ismine
Gelmesin aklıma gelmesin bu gece

Duman kesmiyor lan sıkıtı var ulan
Kanlı gözlerim şimdi bana kalan
Esrar çekipte hep yoluna çıkan
Siktin hayatımı utan lan utan

Anam demişti bana o seni sevmez
Ne yapayım be ana kaderim böyle
Demiştin ya bana oğlum sevme
Çok sevdim anam ne yapam söyle

Kafa yine milyon çıkmam sabaha
Şırınga çekiyorum görüyorsun kanıma
Ölüm triblerine giriyom işte
Dualar okunacak bak bu gidişle

Dertler derya halimi sorma
Vurdun hançeri git hadi durma
Benim mutlu günüm olmadı usta
Azrail kapıda yardım et Allah

Harman oluyorum yapıştır usta
Derman arıyoruz bizde bi başka
Bütündü kalbim durma lan hadi böl
Sor beni anlatsın Alibeyköy

Offffff offfff offf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder